صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۰۸۷۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
طهماسبی خبر داد:

گروه اجتماعی - دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد گفت: بنابر گواهی وزارت کشور، استان یزد به عنوان استان پیشرو و ممتاز در ارائه خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین شناخته شد.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدصادق طهماسبی، دبیر ستاد اربعین استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد شب گذشته، 17 آذر در نشست تقدیر از دست‌اندرکاران اربعین و موکب‌داران یزد اظهار کرد: سه ماه قبل از شروع ماه محرم، ستاد اربعین استان یزد تشکیل شد.
دبیر ستاد اربعین استان یزد ادامه داد: با تشکیل این ستاد، کمیته‌های یازده‌‌گانه آن هم تشکیل شدند و تقریبا شرح وظایف این کمیته‌ها مشابه کمیته‌های پدافند غیرعامل در استان یزد بود.
وی ادامه داد: در مدت اربعین توانستیم با آمادگی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز موکب‌داران استان در طول مسیر و خدمت رسانی به زائران، اقدامات پدافندی خودمان را در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این آیین انجام دهیم.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد با تقدیر از مسئولان کمیته‌های اربعین استان گفت: هم‌افزایی بسیار خوبی که در کارگروه‌های استان یزد انجام شد سبب تامین امنیت زائران و خدمات بسیار خوب و ارزشمندی بود که به این عزیزان در این مدت داده شد.
طهماسبی با اشاره به اینکه مردم یزد عشق و علاقه خاصی به فعالیت و خدمت برای حضرت امام حسین(ع) دارند ادامه داد: بنابر گواهی وزارت کشور، استان یزد به عنوان استان پیشرو و ممتاز در ارائه خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین شناخته شد.
دبیر ستاد اربعین استان یزد عنوان کرد: در این مدت ما به زائران اتباع خارجی که جمعیت آنها تقریبا دو برابر جمعیت اعزامی از استان یزد بود خدمات ارائه کردیم.
وی افزود: خوشبختانه در محدوده جاده‌های مواصلاتی ما مشکل خاصی وجود نداشت کما اینکه عزیزان ما هم در مرز و هم در شهرهای عتبات عالیات اقدامات بسیار خوبی انجام دادند.
یادآور می شود در این مراسم که با حضور آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، طالبی سرپرست استانداری یزد، علی زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، سردار غلامعلی حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور، امیر مرادی مشاور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی، فرمانداران و مدیران و مسئولان استان در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، از ‌فرمانداران، روسای کارگروه‌ها، دست اندرکاران و موکب داران ستاد اربعین حسینی استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام