صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۱۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

گروه فرهنگی- مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، فرزاد قلندری، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل، امروز، ۲۰ آذرماه در جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل اظهار کرد: با هدف معرفی گوشه‌هایی از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی در اردبیل نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب و نظام اسلامی در استان، همزمان با ایام دهه فجر امسال برپا می‌شود.
وی با تاکید بر مشارکت جدی و همه‌جانبه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در برنامه‌ریزی‌های مربوط به برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه باید به گونه‌ای برگزار شود که اقشار مختلف مردم به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران را بعد از پیروری انقلاب بسیار چشمگیر دانست و افزود: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا این دستاورد‌ها و برکات و ثمرات انقلاب به نحوی شایسته و مناسب به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم هر چه بیشتر پشتیبان انقلاب و دستاورد‌های آن باشند.
قلندری گفت: ضروری است تا روابط عمومی ادارات و نهاد‌های دولتی در زمینه ارائه اقدامات و عملکرد ادارات خود در دوران ۴۰ ساله بعد از پیروزی انقلاب برنامه‌ریزی لازم را داشته و این عملکرد را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به استان افزود: به منظور آگاهی بخشی به جامعه لازم است روابط عمومی‌ها با جلب همکاری و همفکری اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی مناسب از سفر برنامه‌ریزی و اهتمام لازم را داشته باشند.
انتهای پیام