صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۱۸۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

گروه فرهنگی - در راستای ترویج سبک پوشش سنتی اسلامی، نمایشگاه لباس سنتی اسلامی ـ. ایرانی طی روزهای ۱۷ الی ۲۱ آذر در دانشگاه‌های لرستان برپا شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌همت مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاددانشگاهی لرستان و انجمن دانشجویی ویرمان این مرکز و در راستای ترویج سبک پوشش سنتی اسلامی، جهاددانشگاهی خرم‎آباد هفدهم آذرماه جاری میزبان برگزاری نمایشگاه لباس سنتی ـ اسلامی شد.
منصوره میر، مسئول نمایشگاه لباس سنتی اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به مشارکت مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاد دانشگاهی لرستان و انجمن دانشجویی ویرمان این مرکز برپایی این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه لباس‌های سنتی و تلفیقی با الما‌ن‌گیری از «گلونی» در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی خرم‎آباد برپا شد.
وی با اشاره به این‌که این نمایشگاه علاوه‌بر جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و لرستان نیز برپا شده است، اضافه کرد: در این نمایشگاه 15 اثر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت این در حالی‌است که در برپایی نمایشگاه از ساده‌ترین پوشش‌ها استفاده شده است.

یادآور می‏‌شود، نمایشگاه مذکور 17 آذر در دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی خرم‎آباد، 18 آذر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، 19 و 20 آذر در دانشگاه لرستان، 21 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد برپا شده است.

انتهای پیام

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
چقدر خوش اقبالیم که در شهر و استان لرستان چنین بانوی با سلیقه ایی هستن و بیشتر آنکه فرهنگ و پوشش ما به همگان شناسایی شود
امیدوارم بازهم شاید هنرنمایی این بانوی هنرمند باشیم