صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۲۱۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

گروه اجتماعی ـ مراسم بزرگداشت و یكمین سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی، امام جمعه فقید شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم یكمین سالگرد ارتحال آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، امام جمعه فقید شیراز و نماینده اسبق ولی فقیه در استان فارس در روز پنج‌شنبه، 29 آذرماه جاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
در این راستا نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی، با حضور تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در این حرم مطهر برگزار شد.
آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت این آستان مقدس در این دیدار به موارد متعدد همکاری‌های نزدیک خویش با امام‌جمعه پیشین شیراز اشاره و با تمجید از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش و گرامیداشت، این اقدام را بسیار ضروری و لازم توصیف کرد.
بنا بر این گزارش، بناست در این مراسم كه به سخنرانی آیت‌الله میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، سخنرانی كند.
یادآور می‌شود، در صبح همین روز نیز بناست كه همایش تبیین اندیشه‌های مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی با سخنرانی علما و فضلای استانی و كشوری در تالار حافظ شیراز برگزار شود.
انتهای پیام