صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۲۵۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از برگزاری طرح آموزش حفظ جزء قرآن با عنوان بشارت 1452 در مؤسسات و خانه‌های قرآن کرمانشاه خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از اجرای طرح بشارت 1452 «طرح آموزش حفظ جزء 30» در مؤسسات و خانه‌های قرآن کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: این طرح قرآنی با موضوع حفظ جزء 30 و باحضور بیش از 460 شرکت‌کننده در مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی کرمانشاه انجام گرفت.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: فاز دوم این طرح نیز در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان درحال برگزار شدن است.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: دارالقرآن‌الکریم اداره کل استان با ظرفیت پذیرش بیش از 800 نفر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و فراهم‌سازی زمینه انس بیشتر عموم مردم با معارف قرآن و آموزه‌های گام برداشته و تلاش کند.
وی درادامه به برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزش طرح‌های قرآنی اشاره و اظهار کرد: آزمون دوره یاد شده همزمان با سراسر کشور 9 اسفند برگزار خواهد شد و افراد بالای 12 سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان به برگزاری دوره‌های تربیت داور اشاره کرد و افزود: دوره تربیت داور تجوید در استان درحال برگزار شدن است.
انتهای پیام