صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۲۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
تابش:

گروه فرهنگی - نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه ساحت شهدا بالاتر از گروه‌ها و جناح‌بندی‌های سیاسی در کشور است گفت: عظمت کار شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌هایشان بر ‌کسی پوشیده نیست.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی امروز، 25 آذرماه در بازدید از موزه گنجینه ایثار و شهادت اردکان اظهار کرد: استقلال، امنیت و عزت کشور مدیون ازخودگذشتگی آنان است و مردم نیز از هر قشر و گروهی، خود را دل‌بسته و وابسته ایثارگران می‌دانند.
وی افزود: تکریم و تعظیم شهدا و پاسداری از ارزش‌های فرهنگی کشورمان وظیفه سنگینی است که پایبندی و احترام به آن و انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده، اهمیت دوچندان دارد.
نماینده مردم اردکان با بیان اینکه ایجاد یادمانی از شهدای شهرستان در قالب گنجینه ایثار و شهادت اقدامی پسندیده است تصریح کرد: اردکان مفتخر به وجود شهدا و سرداران بزرگی است که به نظرم باید انسجام لازم برای ایجاد مجموعه‌ای درخور و یکپارچه در این خصوص در نظر گرفته شود.
در این بازدید، امام‌ جمعه اردکان و مدیر گنجینه گزارشی از روند ایجاد این مجموعه ارائه کردند و برخی از مسائل و مشکلات آن را تشریح کردند.
در ادامه، تابش از بخش‌های مختلف گنجینه ایثار و شهادت بازدید کرد و ضمن استماع گزارش هر بخش، به ذکر خاطره خود از دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و حضور در جبهه‌ها و هم‌نشینی با برخی شهدای شهرستان پرداخت.
یادآور می‌شود که در گنجینه ایثار و شهادت اردکان سیر تاریخ صدساله ایران به نمایش گذاشته شد و در محل سابق ساختمان بیمارستان قلب اردکان دایر است.

انتهای پیام