صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۳۳۹۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

گروه اجتماعی- بزرگ‌ترین كارگاه رايانه مدارس استان يزد با حضور سرپرست فرمانداری يزد و مدير آموزش‌ و پرورش ناحيه يک یزد در دبيرستان نمونه رسوليان به بهره‌برداری رسيد.

به گزارش ایکنا از یزد، بزرگ‌ترین كارگاه رايانه مدارس استان يزد 26 آذرماه با حضور حیدری سرپرست فرمانداري يزد و امیرچقماقی مدير آموزش‌ و پرورش ناحيه يك یزد در دبيرستان نمونه و هوشمند رسوليان به بهره‌برداری رسيد.
عباس حيدري، سرپرست فرمانداری یزد در حاشیه اين مراسم اظهار کرد: جذابيت در آموزش‌وپرورش و بهره‌گیری از تكنولوژي نوين در افزايش كيفي آموزش نقشي بي بدليل دارد.
وي ازدياد کارگاه‌های رايانه مدارس را در جهت تحقيق و پژوهش علمي دانش آموزان مؤثر دانست و افزود: تجهيز مدارس به فناوری‌های روز می‌تواند دانش آموزان را در جهت كسب اطلاعات ترغيب نمايد.
سرپرست فرمانداري يزد تصریح کرد: اين كارگاه ضمن فراهم نمودن ارتباط مستمر والدين با معلمين می‌تواند در هدايت تحصيلي و برگزاري آزمون‌های آنلاين و انتخابات دانش آموزان مؤثر باشد.
در پايان اين مراسم از معلمان و دانش آموزان فن ياور كه در ايجاد اين كارگاه همكاري نموده‌اند با اهدا لوح سپاس قدرداني شد.
یادآور می شود كارگاه آی تي و كنفرانس دبيرستان نمونه و هوشمند رسوليان با 35 رايانه و هزينه 60 ميليون توماني توسط خيرين و والدين ایجاد شده است.

انتهای پیام