صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۳۵۷۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

گروه اجتماعی- استاندار البرز گفت: رعایت حقوق شهروندی در نظام اسلامی الزامی است که به هیچ وجه نمی‌توان از آن غفلت کرد.

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز امروز، 27 آذرماه در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی البرز بیان کرد: درنظام اسلامی گام‌های بلندی برای تامین حقوق شهروندی برداشته شده است و رعایت حقوق شهروندی الزامی است که به‌هیچ وجه نمی‌توان آن را مورد غفلت قرار داد.
این مسئواظهار کرد: امنیت جانی و مالی، حق انتخاب شدن و انتخاب کردن، حفظ کرامت انسانی، توجه به محیط زیست، درستی به بهداشت و آب سالم، فناوری‌های نو، صداقت با مردم، پاسخگویی، دولت الکترونیک از مؤلفه‌های مهم حقوق شهروندی بوده که درنظام اسلامی مورد توجه جدی است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه احترام به حریم شخصی مردم و تکریم ارباب رجوع به عنوان ولی‌نعمتان در ادارات حاکی از توجه بیش از پیش به این موضوع مهم در نظام اسلامی است، افزود: در بحث حقوق شهروند هیچ تبعیضی در برخورد با شهروندان وجود ندارد و گردش آزاد اطلاعات و شفافیت اطلاع رسانی را شاهد هستیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه مردم پایبند به نظام اسلامی هستند، گفت: امروز باید هرچه بیشتر با تعامل و همدلی به عنوان خدمتگزار در تامین مطالبات و خواسته‌های مردم تلاش داشه باشیم.
انتهای پیام