صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۶۱۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

گروه اجتماعی-امام جمعه شوط بر لزوم تشکیل شورای نخبگان لجستیک در منطقه آزاد ماکو تاکید کرد و گفت: پیشرفت علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیت فعلی حاصل نظام اسلامی است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والسلمین جباری، شب گذشته، 5 دی ماه، در همایش بزرگ پرسش مهر منطقه آزاد ماکو، بیان کرد: پیشرفت علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیت فعلی حاصل نظام اسلامی است و باید از ظرفیت نیروی انسانی مستعد این منطقه استفاده شود.
وی در ادامه خواستار تشکیل شورای نخبگان لجستیک منطقه آزاد ماکو شد و در این باره افزود: محور توسعه و آبادنی، منطقه لجستیک است و لازم است سازمان منطقه آزاد ماکو در این خصوص برنامه‌ریزی کند و همچنین لازم است که ضعف مدیریت عرصه‌های راهبردی نظام با شوری نخبگان منطقه‌ای حل شود، از این جهت نخبگان و صاحب‌نظران کشور می‌توانند توسعه پایدار و راهبردی را سرعت ببخشند.
حجت‌الاسلام جباری به نقش زیرساخت‌های اساسی در منطقه شوط پرداخت و بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها در شوط اهمیت زیادی دارد، به طوری‌که اگر زیرساخت‌ها فراهم شود، به دنبال آن پروژه‌های روبنایی نیز به نتیجه خواهند رسید و دیگر آن دوران که عده‌ای خاص برای منطقه‌ای تصمیم می‌گرفتند به پایان رسیده، لذا بهتر این است که با بهره‌گیری از خرد جمعی و شورای راهبردی، توسعه محقق شود.
امام جمعه شوط درپایان خاطرنشان کرد: امروز اولین گام برای توسعه منطقه آزاد ماکو حذف این منطقه از کد امنیتی است، بنابراین هیچ الزامی ندارد که مسئولین به واسطه خدمت در این منطقه نزدیک به ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان کد امنیتی دریافت کنند؛ چرا که این منطقه به هیچ عنوان مشکل امنیتی ندارد.
انتهای پیام