صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۷۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶

گروه فرهنگی- دبیر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنری دانشجویی ققنوس را تا 10 اسفند ماه اعلام کرد و افزود: از 15 اسفند ماه تا فرودین سال آینده  داوری آثار به پایان می‌رسد.

به گزارش ایکنا از مازندران، مهدی فلاح  امروز 10 دی‌ماه در نشست خبری گفت: چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران، اردیبهشت ماه سال 98 در استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره هنری در 10 بخش برگزار می‌شود، افزود: ادبیات، ادبیات نمایشی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، انیمیشن، تئاتر خیابانی، استندآپ کمدی، موسیقی، پژوهش‌های هنری، مداحی ویژه برادران و آوایی ویژه خواهران از بخش‌های فراخوان ارسال آثار مرحله استانی چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس است. 
وی افزود: 
دبیر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با اشاره به اینکه در تمامی بخش‌های جشنواره نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا می‌شود، تصریح کرد:  جشنواره هنری دانشجویی ققنوس حرکتی مردمی و دانشجویی است که فرصتی برای معرفی استعدادهای نوظهور در دانشگاه‌ها است. 
 
فلاح با بیان اینکه سال گذشته 400 اثر به جشنواره ققنوس ارسال شده بود، تصریح کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود هزار اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شود. 
 
وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنری دانشجویی ققنوس را تا 10 اسفند ماه اعلام کرد و افزود: از 15 اسفند ماه تا فرودین سال آینده  داوری آثار به پایان می‌رسد.
دبیر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس مازندران ورود دانشجویان به هنر را موجب تعالی آن‌ها دانست و اظهار کرد: هنرباید در خدمت تعالی انسان‌ها قرار گیرد، وقتی دین متعالی کننده انسان‌ها است پس می‌توان از هنر اسلامی به عنوان ارتقا دهنده روح و افکار انسانی یاد کرد. 
 
فلاح با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها به شکل انقلابی حضور دارد و یکی از این عرصه‌ها در زمینه هنری است، تصریح کرد: هنر مسئولیتی را برای صاحب آن به همراه دارد که هنرمند به علت ویژگی‌های بسیار ممتاز هنر باید نسبت به قالب آن احساس تعهد کند. 
 
وی در ادامه افزود: بسیج دانشجویی به دنبال استفاده از ظرفیت حداکثری دانشجویان استان در عرصه هنر و ترویج فرهنگ و نگاه انقلاب اسلامی با بهره گیری از رشته‌های فرهنگی و هنری است. 
 
دبیر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس درباره نحوه کسب اطلاعات بیشتر گفت: علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09305185538 تماس حاصل کنند. 
لازم به ذکر است: در پایان این نشست از پوستر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس توسط فرزند شهید لطیفی رو نمایی شد. 
انتهای پیام