صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۹۵۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

گروه فرهنگی - مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون گفت: مداحان و سخنرانان در برنامه‌های اجرایی خود ضمن ایجاد وحدت در جامعه باید از مسائل تفرقه انگیز پرهیز کنند.

به گزارش ایکنا از قزوین، یکصدمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مذهبی استان با محوریت هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه با حضور جمعی از مدیران و نمایندگانی از ادارات ذیربط در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.
در این نشست که شب گذشته 17 دی ماه برگزار شد، کارشناسان و نمایندگانی از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور مساجد، نیروی انتظامی، صدا و سیما، فرمانداری، شورای هیئت های مذهبی استان حضور داشتند. 
سیدقریش موسوی، مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون در این مراسم اظهار کرد: مداحان و سخنرانان در برنامه های اجرایی خود ضمن ایجاد وحدت در جامعه باید از مسائل تفرقه انگیز پرهیز کنند.
وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) باید به همگان معرفی شود، از این رو برگزاری کلاس های فرهنگی و دینی با همکاری آموزش و پرورش برای آشنایی بیشتر با سبک زندگی آن حضرت ضروری است.
حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: مداحان و سخنرانان مذهبی در ایام فاطمیه (س) و دهه مبارک فجر مروجان وحدت و انجسام در جامعه باشند.
انتهای پیام