صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۰۴۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

گروه اجتماعی - فرماندار شفت تخریب دستاوردها و ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی را برنامه راهبردی استکبار جهانی به ویژه از طریق رسانه های معاند دانست و افزود: امروز نیز سیاهنمایی علیه انقلاب در فضای مجازی به راهکار دشمنان تبدیل شده است.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمدرضا محسنی، فرماندار شهرستان شفت، امروز، 22 دی ماه در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب است، اظهار کرد: این انقلاب در آستانه چهل سالگی خود به نهایت بلوغ و کمال رسیده است.

وی تخریب دستاوردها و ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی را برنامه راهبردی استکبار جهانی به ویژه از طریق رسانه های معاند دانست و افزود: امروز نیز سیاهنمایی علیه انقلاب در فضای مجازی به راهکار دشمنان تبدیل شده است.

فرماندار شفت با بیان اینکه تلاش برای انزوای سیاسی، زیر سوال بردن مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی، کودتا و به راه انداختن جنگ تحمیلی تنها بخشی از اقدامات خصمانه استکبار جهانی در ادوار  مختلف علیه ملت و نظام اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: تحریم های ظالمانه و به راه‌ انداختن جنگ اقتصادی کنونی نیز آخرین نیرنگ دشمنان نخواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم با وجود تمام مشکلات همواره توانسته اند با وحدت کلمه، اتحاد و همدلی فعل خواستن و توانستن را صرف کنند، گفت: در این راستا دولت نیز با تمام توان در میدان است و با تکیه بر اصل همگرایی از گردنه تحریم های ظالمانه اقتصادی عبور خواهیم کرد.

وی یادآور شد: توجه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای حل مشکلات کنونی جامعه است.

محسنی به دستاوردهای ایران اسلامی در عرصه های علمی به ویژه نانوتکنولوژی، سلول های بنیادی و فناوری هسته ای اشاره و اظهار کرد: کمرنگ نشان دادن دستاوردهای نظام و دولت و تشدید فشارها به منظور برجسته سازی نقاط ضعف نشان دهنده نگرانی دشمنان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

فرماندار شفت دهه فجر را فرصت مغتنمی برای انعکاس دستاوردهای دولت در شهرستان دانست و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و خدماتی علاوه بر انعکاس پروژه های قابل بهره‌برداری در ایام الله چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، باید به اقدامات فرهنگی نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

وی یادآور شد: با تدبیر و برنامه ریزی کمیته های ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان شفت باید برنامه های سال جاری پرشورتر از گذشته برگزار شود؛ لذا نشست های فرعی این ستاد در بخش ها و روستاها با کمک دهیاران و شوراهای اسلامی برگزار و برنامه های خوبی تدوین شود.

انتهای پیام