صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۰۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

گروه فرهنگی- مدیرکل امور بانوان استانداری یزد گفت: جانبازان حقی بزرگی بر گردن همه ما دارند و ما امنیت و آسایش کنونی را مدیون ایثار این عزیزان هستیم.

به گزارش ایکنا از یزد، فاطمه دانش یزدی، مدیرکل امور بانوان استانداری یزد 22 دی ماه در مراسم تجلیل از همسران جانبازان نخاعی استان با تقدیر از صبر و استقامت جانبازان و خانواده‌های آنان اظهار کرد: جانبازان حقی بزرگی بر گردن همه ما دارند و ما امنیت و آسایش کنونی را مدیون ایثار این عزیزان هستیم.
دانش اضافه کرد: مدیریت همسران جانبازان در منزل شایسته تقدیر است که علی‌رغم مشکلات متعدد توانستند فرزندانی افتخارآفرین را به جامعه اسلامی تحویل دهند.
احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد  نیز در این مراسم همسران جانبازان نخاعی را پرستاران حقیقی دانست که در راستای پرستاری از همسران ایثارگر خود چون شمع سوختند و دم برنیاوردند.
وی تصریح کرد: همه مردم و مسئولان مدیون ایثار و ازخودگذشتگی جانبازان سرافراز هستند و همسرانشان که سختی زندگی با جانبازان را به جان خریدند، مقام والاتری نزد همه برخوردارند.
ابراهیمی با یادآوری خاطراتی از دفاع مقدس و افتخارات ایثارگران در جبهه نبرد حق علیه باطل اظهار کرد: درست است که جنگ سال‌هاست برای ما پایان‌یافته است لکن درست درزمانی که پایان جنگ و کسب موفقیتی دیگر از جوانان این سرزمین را جشن گرفتند، جانبازان و خانواده‌های آنان نبرد دیگری را آغاز کردند.
یادآور می شود در پایان این مراسم که به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و بزرگداشت مقام پرستار برگزار شد، از همسران جانبازان نخاعی تجلیل شد.

انتهای پیام