صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۰۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

گروه فرهنگی - رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره عشایری و روستایی طی دهه فجر در لرستان، گفت: تدوین کتابچه «شکوه انقلاب در ۴۰ سالگی» در قالب عملکرد ۴۰ ساله انقلاب از اقدامات صورت گرفته جهاد کشاورزی استان است.

عبدالرضا بازدار، رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های سازمان جهادکشاورزی لرستان طی دهه فجر، به اجرای بیش‌از ۲۳۰ میلیارد تومان پروژه حوزه جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در قالب ۱۳ غرفه یکی از برنامه‌های ما در این ایام است و مرغ و گوشت و اقلام اساسی باقیمت تنظیم بازار عرضه می‌شوند.
وی به برگزاری جشنواره عشایری و روستایی در این ایام در استان اشاره کرد و افزود: تدوین کتابچه «شکوه انقلاب در ۴۰ سالگی» در قالب عملکرد ۴۰ ساله انقلاب یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته جهاد کشاورزی استان است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: در ایام دهه فجر ۲۱۳ پروژه در حوزه‌های مختلف آب، خاک، گلخانه و ... در استان به بهره‌برداری خواهند رسید.
بازدار با بیان این‌که آرامش در فضای جامعه حاکم است و نیازمند شور و هیجان خاصی در جامعه هستیم، اضافه کرد: با توجه به این‌که در پایان سال و در آستانه ایام‌الله دهه فجر هستیم این مهم فعالیت بیش از گذشته را می‌طلبد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: فضای مجازی فرصت مناسبی است چنان‌چه درست مدیریت شود می‌توان در این فضا تبلیغات گسترده برای برنامه‌ها و اقدامات صورت گیرد.

انتهای پیام