صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۰۹۴۲
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

گروه اجتماعی - فرماندار نهاوند به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های خدماتی شهرستان به جمع اهالی دو روستای وهمان و علمدار رفت.

به گزارش ایکنا از همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند امروز، 23 دی‌ماه در برنامه روستاگردی شهرستان نهاوند در جمع اهالی روستای وهمان گفت: مشکلات مردم باید شنیده شود و برای رفع موانع و تامین مطالبات به حق مردم نهایت تلاش را بکار گرفت.
وی با اشاره به مصوباتی که در این جلسه مشخص شد، افزود: تقویت تلفن همراه و اینترنت، جابجایی و اصلاح شبکه برق و مخابرات،پیگیری مشکلات حوزه کشاورزی، تسطیح و شن‌ریزی زیرگذر روستای حسین آباد و وهمان از تعهدات این روستا گردی در وهمان خواهد بود.
فرماندار نهاوند در جمع اهالی روستای علمدار نیز گفت: اصلی‌ترین مشکل کشاورزی شهرستان وجود بیش از ۸۰۰ کیلومتر کانال کشاورزی خاکی است، از هزار و 39 کیلومتر نهر کشاورزی تنها ۲۳۰ کیلومتر آن اصلاح و بتونی شده است و تامین اعتبار برای این منظور جز مطالبات همیشگی ما بوده است.
اجرای بهسازی و روشنایی معابر، پیگیری مطالبات حوزه کشاورزی، تقویت اینترنت و تلفن همراه و جابجایی تعدادی از تیرهای برق واقع در معابر روستا از تعهدات این روستاگردی در علمدار عنوان شد.
انتهای پیام