صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۱۹۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس دارالقرآن استان همدان از ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار همدانی در جشنواره قرآنی «در امتداد نور» خبر داد.

غلامرضا فرهادی، رئیس دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، ضمن اعلام برگزاری جشنواره بزرگ در امتداد نور اظهار کرد: این جشنواره توسط اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی همدان در ۱۵ رشته کتبی و عملی و در دو مقطع سنی بالا و پایین ۱۲ سال برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از رشته‌های این جشنواره قرآن صاعد 2 است افزود: مسابقه قرآن صاعد ۲ با محوریت دعای ۱۲ تا 22 صحیفه سجادیه همراه با ترجمه حکمت ۱ تا 120 نهج‌البلاغه، یکی از رشته‌های این جشنواره است.
فرهادی با اشاره به اینکه مسابقه برخی رشته‌های این جشنواره آغاز شده است، ادامه داد: آزمون روش تدریس ویژه طلاب، 27 دی ماه در مدرسه علمیه آخوند و حوزه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، رشته‌های قصه‌گویی و نقاشی نیز 4 و 5 بهمن ماه برگزار می‌شود.
رئیس دارالقرآن استان عنوان کرد: آزمون بخش کتبی جشنواره نیز در 7 رشته، 12 بهمن‌ماه سال جاری ساعت ۹ صبح در 12 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد، مکان دقیق برگزاری آزمون متعاقبا اعلام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از 10 هزار نفر در جشنواره ثبت نام کرده‌اند، ابراز کرد: از این تعداد بیش از 3 الی 4 هزار نفر شرکت کننده بخش نقاشی هستند، به گونه‌ای که در شهرستان نهاوند بیش از هزار و 200 نفر در رشته نقاشی ثبت نام کرده اند.
انتهای پیام