صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۲۰۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

گروه اجتماعی ـ پیکر مطهر دو شهید سانحه هواپیمایی بوئینگ 707 فرودگاه کرج امروز، 27 دی در لرستان تشییع شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز پنج‌شنبه، 27 در مراسم تشییع پیکر دو شهید لرستانی سانحه هواپیمایی بوئینگ 707 فرودگاه کرج در شهرهای خرم‌آباد و دورود تشییع و به حاک سپرده شدند.
پیکر مطهرشهید امیر خلبان محمدباقر ندری از یادگاران دفاع مقدس در شهرستان خرم‌آباد صبح امروز از مقابل مسجد توسلی به سمت گلزار شهدای شهر خرم‌آباد تششیع و پیکر مطهر این شهید در قطعه سه گلزار شهدای خرم‌آباد به خاک سپرده شد و پیکر مطهرشهید سروان خلبان علی افروغ نیز در شهرستان دورود تشییع و در گلزار شهدای دورود خاک‌سپاری شد.
یادآور می‎شود، صبح دوشنبه، 24 دی یک فروند هواپیمای باربری بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش که دارای محموله گوشت برای اجرای طرح مردم‌یاری و در راستای کمک به اقتصاد کشور از مبدا بیشکک پایتخت کشور قرقیزستان عازم کشورمان بود، دچار حادثه شد و اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح استان البرز کرد که در هنگام فرود از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند دچار آتش‌سوزی شد. در این حادثه 13 نفر از کارکنان این نیرو به فیض شهادت نایل آمدند که خلبان محمدباقر ندری و علی افروغ از لرستان نیز بین شهدای این سانحه بودند.