صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۲۵۹۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

گروه شهرستان‌ها - فرماندار تایباد گفت: دیدار با خانواده شهدا و بررسی و رسیدگی به مشکلات آنان در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد.

حسین شرافتی‌راد، فرماندار تایباد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران این شهرستان به صورت مستمر در برنامه‌های مدون ما قرار دارد. همچنین بررسی مسائل و مشکلات خانواده شهدا و درخواست‌ها و پیشنهادات آن‌ها همواره یکی از اولویت‌های تمام دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمت‌رسانی به این خانواده‌های گرانقدر است.

وی افزود: شهدا برای ایجاد امنیت این میهن اسلامی جان خود را نثار کردند و این وظیفه ماست، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ این شهدا، خانواده‌های آن‌ها را مورد حمایت قرار دهیم و مشکلات آن‌ها را به حداقل برسانیم.

نماینده عالی دولت در این شهرستان بیان کرد: در آستانه فرارسیدن یوم‌الله دهه فجر قرار گرفته‌ایم و یادآوری خاطرات شهدا فرصتی برای درک بهتر از شرایط موجود خواهد بود، امنیت و استقلالی که امروز خانواده‌های ایرانی از آن بهره‌مند هستند با قطره قطره خون جوانان، مردان و زنانی به ثمر رسیده که از خانواده خود دست کشیدن تا این نظام پایدار بماند.

شرافتی‌راد مطرح کرد: شهرستان مرزی تایباد 114 شهید، 277 جانباز و 32 آزاده تقدیم این نظام و انقلاب کرده و تکریم خانواده آنان در اولویت تمام نهادهای دولتی و غیردولتی است.

انتهای پیام