صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۳۴۴۰
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرماندار ویژه جهرم گفت: در دهه فجر امسال ۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، علیرضا صحرائیان، فرماندار ویژه جهرم شب گذشته، اول بهمن‌ماه در جلسه شورای اداری این شهرستان بر آمادگی مدیران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر تأکید و اضافه کرد: با توجه با اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، مدیران دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگذار را به مردم ارائه دهند.
وی درخصوص پروژه‌های دهه فجر امسال گفت: در ایام‌الله دهه فجر حدود ۸۱ پروژه افتتاح شده یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود که جمع اعتبار تخصیص یافته برای آن‌ها حدود ۷۵۰ میلیارد ریال است.
فرماندار ویژه جهرم به تشریح پروژه‌های قابل افتتاح پرداخت و گفت: امسال حدود ۶۶ پروژه با حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در ایام دهه فجر در شهرستان جهرم افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد: پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان با حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، حوزه آموزش و پرورش حدود ۱۲۵ میلیارد ریال و دیگر حوزه‌های آموزش عالی، راه و شهرسازی و راهداری، برق‌رسانی و آب‌رسانی از پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
صحرائیان از آغاز عملیات اجرایی ۵ پروژه در دهه فجر خبر داد و گفت: از شاخص‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به کلنگ‌زنی استخر ویژه بانوان با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد ریال اشاره کرد که یك خیر جهرمی برای ساخت آن اعلام آمادگی کرده است.
فرماندار ویژه جهرم در ادامه بر آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در‌خصوص مقابله با بحران سیلاب تأکید کرد و افزود: با توجه به بارش‌های فصلی و احتمال وقوع سیلاب، لازم است همه دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی کامل را جهت مقابله با هرگونه بحران داشته باشند.
وی، لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه‌ها توسط شهرداری‌ها را ضروری دانست و افزود: ادارات عضو شورای هاهنگی مدیریت بحران سرکشی و بازدید از رودخانه‌ها، پل‌ها، پروژه‌های تغذیه منصونی و آب‌بندها را در اولویت قرار دهند و در صورت وجود مشکل هر چه سریع‌تر آن‌ها را رفع کنند.
فرماندار ویژه جهرم به دستگیری سارقین و برخورد قاطع با آن‌ها اشاره اشاره و اضافه کرد: در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای، لازم است اداره راهداری و حمل و نقل با هماهنگی پلیس راه نقاط حادثه خیز جاده‌ای در سطح شهرستان را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها تلاش کند.
صحرائیان ادارات را مکلف به استفاده از شبکه دولت کرد و ادامه داد: اتصال به این شبکه در کاهش هزینه‌های ادارات و صرفه جویی در مصرف کاغذ تأثیر بسزایی دارد.
یاداور می‌شود، در این جلسه با حکم استاندار فارس، نسرین زارعی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان جهرم و عبدالرضا آیت‌اللهی به‌عنوان بخشدار جدید بخش سیمکان شهرستان جهرم منصوب شدند.
انتهای پیام