صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۴۴۲۴
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

گروه اجتماعی ــ رئیس جمعیت هلال احمر کرج گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۴ کاروان سلامت به مناطق محروم این شهرستان اعزام می‌شوند.

سیدفتح‌اله هاشم‌نژاد، رییس جمعیت هلال احمر کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: کاروان‌های سلامت با اعزام به حاشیه شهرها و روستاها و مناطق کم برخوردار خدمات رایگان درمانی، مشاوره روانشناسی، تست قندخون و ارجاع به متخصصان را انجام می‌دهند.
وی افزود: در راستای اجرای این طرح در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۴ کاروان به مناطق مختلف کم برخوردار در سطح شهرستان اعزام خواهد شد که اولین مرحله این طرح با اعزام دو کاروان سلامت آغاز شد و در مجموع پنج پزشک عمومی پنج روانشناس و سه شنوایی‌سنج، یک جراح عمومی یک متخصص زنان و یک ماما، متخصص گوش و حلق و بینی، مربی امداد و کمک اولیه و هشت امدادگر در این کاروان‌ها جمعیت را همراهی و خدمات رایگان ارائه دادند.
هاشم‌نژاد با اشاره به بهره‌مندی۵۳۰ نفر از خدمات این کاروان، افزود: ۲۲۰ نفر در مسجد امام حسن عسکری(ع) منطقه اسلام آباد و ۳۱۰ نفر از این عزیزان در مسجد حمزه سیدالشهدا(س) منطقه اخترآباد مهرشهر از خدمات کاروان‌های سلامت استفاده کردند.
این مسئول در پایان پزشکان و روانشناسان، مددکاران و همچنین داوطلبان خیر و بشردوست داوطلب جمعیت را سرمایه‌ای ارزشمند دانست و گفت: آن‌ها حامیان اصلی این سازمان در ارائه خدمات بشردوستانه به نیازمندان هستند که تمام توان خود را در راستای رفع نیاز نیازمندان در شرایط مختلف به کار می‌گیرند.
انتهای پیام