صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۵۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
رمضانی‌پور:

گروه اجتماعی ــ امام جمعه رفسنجان گفت: چهل سالگی انقلاب بلوغ و رشد و کمال نظام را نشان می‌دهد که با مجاهدت بسیاری از مردم ما به‌دست آمده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان دیروز سه‌شنبه، 9 بهمن در نوزدهمین سالگرد رادیو رفسنجان و همایش تجلیل از کارکنان رادیو رفسنجان با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: چهل سالگی انقلاب بلوغ و رشد و کمال نظام را نشان می‌دهد که با مجاهدت بسیاری از مردم ما به‌دست آمده است.
وی با بیان اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف در سال‌های پس از انقلاب با قبل از آن قابل مقایسه نیست، افزود: در بحث اطلاع‌رسانی و تولیدات رادیویی با قبل از انقلاب قابل شمارش نبوده و بسیار چشمگیر است.
امام جمعه رفسنجان با یادآوری اینکه در سال‌های پس از انقلاب دشمن در حوزه‌های مختلفی علیه نظام جنگ علیه ایران را آغاز کرده و شکست خورده است، بیان کرد: امروز دشمنان جنگ روانی گسترده‌ای علیه نظام راه انداخته است و رسانه‌ها در مقابله با این جنگ نقش مؤثری برعهده دارند.
وی با بیان اینکه امروز ظرفیت رادیو در شهرستان بالاست و همه از این ظرفیت به نوعی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های نظام در حوزه مقابله با جنگ نرم دشمن بهره برد.
انتهای پیام