صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۵۸۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
حسینی اعلام کرد:

سیاست و اقتصاد - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: در دهه فجر همایش اسوه‌های صبر و مقاومت و رونمایی از اسناد سجلی مادران شهدای انقلاب را در کرمان برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، فاطمه‌السادات حسینی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان دیروز چهارشنبه، 10 بهمن در نشست خبری با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در دورانی که استبداد حاکم و دین ستیزی حرف اول را می‌زد، ملت ایران با تمسک به قرآن، رهبری عالمانه امام و با وحدت و همدلی انقلاب را به پیروزی رساندند.
وی تصریح کرد: امروز برای تداوم انقلاب نیاز به وحدت، تعامل و همراهی داریم و یکی از کارهایی که لازم است در 40 سالگی انقلاب انجام بدهیم مطابق با شاخص‌های کمی و کیفی، منصفانه و عینی و منطقی دستاوردهای انقلاب را تحلیل کرده و آنچه که بعد از انقلاب نصیب مردم ایران و کرمان شد، اطلاع‌رسانی کنیم.
حسینی بیان کرد: انقلاب اسلامی عزت، استقلال و اقتدار را برای مردم به ارمغان آورد و اینکه مردم در انتخابات سرنوشت خود را رقم بزنند و با وجود جنگ تحمیلی، تهدیدها و تحرم‌ها توانستیم وضعیت خانواده‌ها را نسبت به قبل از انقلاب در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سلامت، بهداشت، ورزش و نشاط ارتقاء بدهیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه در مشارکت‌های اجتماعی استان کرمان به ویژه بانوان نقش بسیار خوبی دارند، گفت: اصلی‌ترین محور برای دهه فجر معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و جامعه است.
وی افزود: ایمان داریم و دشمنان انقلاب نیز اذعان کردند که امروز ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی حرف برای گفتن دارد و تاثیرگذار است.
حسینی در ادامه با اشاره به اینکه دفتر امور بانوان و کمیته دهه فجر 80 برنامه شاخص در حوزه بانوان را برای دهه فجر امسال احصاء کرده، افزود: برنامه‌ها را از ابتدای بهمن‌ماه آغاز کردیم و مرکز رشد و شتاب‌دهی کسب و کار بانوان استان با رویکرد دانش بنیان در سفر معاون امور خانواده و زنان ریاست جمهوری افتتاح شد.
وی ادامه داد: آمار زنان تحصیلکرده بالاست و تلاش می‌کنیم در این مرکز ایده پردازی، خلاقیت و فناوری را از این طریق توسعه بدهیم تا زمینه ایجاد اشتغال برای بانوان تحصیلکرده و سایر زنان انجام شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به دیگر برنامه‌های این حوزه در دهه فجر گفت: برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت و رونمایی از اسناد سجلی مادران شهدای انقلاب را در کرمان برگزار می‌کنیم و در روز 12 بهمن ماه نیز در مصلی شهر کرمان و فرودگاه چند برنامه داریم.
وی افزود: برگزاری تریبون آزاد انقلاب از منظر جوانان در مصلی و فرودگاه کرمان، برپایی نمایشگاه اسناد و عکس‌های انقلاب و نقش بانوان در پیروزی انقلاب، اجتماع فاطمیون در 13 بهمن‌ماه، افتتاحیه مسابقات ورزشی بانوان، جشنواره و نمایشگاه لباس ایرانی و اسلامی و آغاز روند تدوین دایره‌المعارف بانوان و معرفی زنان ماندگار استان کرمان بعد از انقلاب از دیگر برنامه‌های حوزه بانوان در دهه فجر در استان کرمان است.
حسینی اظهار کرد: همچنین آغاز طرح بیمه زنان خانوار، برگزاری مسابقه کتابخوانی «هزار روز طلایی و تکرارنشدنی»، افتتاح خانه مهارت الله‌آباد، بهره‌برداری طرح‌های صندوق کارآفرینی امید و پروژه‌های مربوط به بانوان، برگزاری دوره‌های آموزشی، شرکت در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و تجلیل از 92 زن رزمنده استان کرمان با همکاری بسیج جامعه زنان از برنامه‌های اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرما در دهه فجر است.
انتهای پیام