صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۶۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

گروه اجتماعی ــ رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۳۷ زرهی در تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این تیپ از برگزاری مسابقات حفظ قرآن، مقاله‌نویسی، محافل انس با قرآن و ... در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی امروز، 13 بهمن‌ماه به‌مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارك فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی ایران در سال جاری با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه مقارن شده است و باید برنامه‌ها و مراسم دهه مبارك فجر به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا شود كه حرمت ایام فاطمیه نیز حفظ شود.
وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به برنامه‌های تیپ 37 زرهی در این ایام گفت: به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ستاد گرامیداشت این ایام در دی‌ماه تشکیل و برنامه‌ریزی درخصوص برگزاری هر چه بهتر مراسم و برنامه‌ها انجام شده است.
فضلی افزود : برگزاری مراسم جهت كاركنان پایور و وظیفه و خانواده‌های آنان، فضاسازی و آذین‌بندی تیپ و کوی سازمانی با رنگ و بوی انقلاب اسلامی و استفاده از جملات و احادیثی از حضرت فاطمه(س)، شركت گسترده كاركنان و خانواده‌های آنان در نماز دشمن‌شكن جمعه و راهپیمایی 22 بهمن و سركشی و عیادت از جانبازان و بیماران بستری در بیمارستان‌های ارتش از برنامه‌های تیپ در این ایام خواهد بود.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی در ادامه بر لزوم تبیین و تشریح دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران تأكید كرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران یكی از تأثیرگذارترین رویدادها و حوادث در دنیاست و این ایام فرصت مناسبی است تا دستاوردها و بركات انقلاب اسلامی ایران در چهل سال گذشته را بیشتر و بهتر به مردم و به‌ویژه نسل جوان این سرزمین معرفی كنیم که در این راستا برنامه‌های مختلفی مانند دعوت از تعدادی از سخنرانان و سخنرانی پیرامون دستاوردهای انقلاب پیش‌بینی شده است.
فضلی اظهار كرد: در این ایام برنامه‌هایی از جمله مسابقات مقاله‌نویسی، كتابخوانی و نقاشی در سه بخش كاركنان پایور و وظیفه و خانواده‌ها، مسابقات ورزشی، محافل معنوی و روحانی انس با كلام وحی، نمایشگاه كتاب، سخنرانی در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای این انقلاب، بیان خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مسابقه حفظ قرآن در ایام‌الله دهه مبارک فجر در تیپ 37 زرهی اجرا می‌شود.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی در پایان عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را مرهون خون پاك شهدا و ایثارگران دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و گلگون‌كفن این تیپ در دفاع مقدس گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، شركت كاركنان و خانواده های آنان در مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای تیپ 37 از دیگر برنامه‌های این تیپ در ایام دهه مبارك فجر خواهد بود.
انتهای پیام