صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۶۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
آنچه بودیم و آنچه شدیم/۱

گروه اجتماعی ــ در این گزارش نگاهی به دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در حوزه کتاب‌خانه‌های عمومی استان قزوین شده است تا از این منظر آنچه بودیم و آنچه شدیم را مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش ایکنا از قزوین، قطار انقلاب اسلامی ایران همچنان روبه‌جلو در حال حرکت در مسیر رشد و توسعه در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و اینک در ایستگاه چهلم فرصتی پیش‌آمده تا به بازخوانی دستاوردهای انقلاب در بخش‌های مختلف بپردازیم.
دین مبین اسلام و کلام‌‌الله مجید برای مطالعه و کتابخوانی و کسب علم ارزش و اعتبار خاصی قائل شده است. اهمیت کتابخوانی در اسلام به‌قدری است که معجزه پیامبر اکرم(ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس هم اولین آیاتی که بر پیامبر خاتم(ص) نازل شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم، و علم توأم شده است. اهمیت کتاب و کتابخوانی و عظمت و شرافت کتاب در اسلام تا حدی است که خداوند متعال به قلم و به آنچه می‌نویسد، قسم یاد می‌کند.
بی‌شک کتابخانه بستری برای علاقه‌مندان به کتاب است تا از این طریق بتوانند دسترسی ساده‌تر، راحت‌تر و کم‌هزینه‌تری به کتاب داشته باشند. در این گزارش نگاهی به دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در حوزه کتاب‌خانه‌های عمومی استان قزوین شده است تا از این منظر آنچه بودیم و آنچه شدیم را موردبررسی قرار دهیم.

انتهای پیام