صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۷۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه یادواره شهدای دوران پیروزی انقلاب در این استان همزمان با مراسم سراسری «میهمانی لاله ها» و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در رشت برگزار می‌شود، گفت: این مراسم ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

محمدرضا داوطلب، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه نهال انقلاب در بهمن 57 با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و روحیه انقلابی و آزادی خواه ملت به ثمر نشست، اظهار کرد: امروز این نهال به برکت خون هزاران شهید پا گرفته و تناور شده است.

وی چهل‌سالگی انقلاب را نشان دهنده سال ها عزت و اقتدار و خودباوری و ایمان دانست و افزود: چهل سال استقامت، ولایتمداری، استکبارستیزی و پایمردی مردم همیشه در صحنه ایران با وجود فشارهای همیشگی دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی و نظامی و فرهنگی، از جمهوری اسلامی نظامی قدرتمند ساخته است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی مردم سالاری دینی را به جهانیان عرضه کرده و زمینه شکوفایی استعدادها و کمال انسانی را فراهم آورده است، خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که با نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: یادواره شهدای دوران پیروزی انقلاب در استان گیلان همزمان با مراسم سراسری «میهمانی لاله ها» و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در رشت برگزار می‌شود.

داوطلب حجت الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان را سخنران مراسم مذکور دانست و یادآور شد: این مراسم که ساعت 15 عصر روز پنجشنبه، 18 بهمن ماه در گلزار شهدای رشت برگزار می شود، با مداحی سید رضا امیری همراه است.

انتهای پیام