صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۷۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
به‌همت بنیاد مصلی‌نژاد؛

گروه اجتماعی ــ مدیرکل مشارکت مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۷۶ مدرسه در کشور به‌همت بنیاد مصلی‌نژاد خبر داد.

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از خبرگزاری تسنیم محمدرضا قربانی، مدیرکل مشارکت مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس شب گذشته، 15 بهمن در مراسم افتتاحیه دبیرستان خیرساز محمد رسول‌الله‌(ص) در سمنان، با اشاره به ساخت 76 مدرسه در کشور به‌همت بنیاد مصلی‌نژاد گفت: 11 مدرسه از این مدارس، عشایری بوده که توسط این نهاد تجهیز شد و این اراده بزرگ جای قدردانی دارد.

وی به سرانه فضای آموزشی در سال‌های ابتدای انقلاب اشاره کرد و افزود: سرانه فضای آموزشی پیش از انقلاب یک متر و 30 سانتی‌متر مربع به ازای هر دانش‌آموز بود که اکنون این فضا به بیش از سه برابر افزایش یافته و به پنج متر و 50 سانتی‌متر مربع ارتقا یافته است.

قربانی استاندارد فضای آموزشی برای هر دانش‌آموز را بیش از هشت مترمربع دانست و افزود: هنوز به این عدد نرسیده‌ایم.

مدیرکل مشارکت مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه خداوند متعال درهای رحمت را از طریق این حرکت ارزشمند به روی همگان به‌ویژه فعالان این عرصه باز کرده متذکر شد: این حرکت مقدس برای کشور عبرت‌آموز است؛ چراکه در همهمه‌های روزمره، فردی جهت انسان‌سازی اقدام کرده و این کاری مثال‌زدنی است.

انتهای پیام