صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۹۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

گروه سیاسی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امروز فریاد «مرگ بر آمریکا» داغی دوباره بر دل آمریکای شیطان صفت نهاد، تصریح کرد: ملت رشید ایران همچون کوه پای عهد خویش با امام و رهبری ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهر رشت در گفت وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: حضور حماسی و باشکوه مردم مسلمان ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلی وفاداری به آرمان والای معمار کبیر انقلاب و دفاع جانانه از اسلام و میهن اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه امروز فریاد «مرگ بر آمریکا» داغی دوباره بر دل آمریکای شیطان صفت نهاد، تصریح کرد: حضور گسترده مردم سایه هراس و وحشت پایان‌ناپذیر را بر کاخ‌های سفید و سیاه نظام پلید سلطه و صهیونیسم بین الملل افکند و یک ‌بار دیگر به دشمنان نظام یادآوری نمود که ملت رشید ایران همچون کوه پای عهد خویش با امام و رهبری ایستاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از مردم ایران به عنوان حماسه سازان 22 بهمن یاد کرد و گفت: ملت نشان داد لحظه‌ای از پاسداری و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای چهل ‌ساله انقلاب اسلامی ایران دست نخواهد کشید و امروز با حضور پرشور و شعور خود یک بار دیگر جهانیان را میخکوب کرد و بر ولایتمداری خود صحه گذاشت.

اشجری با بیان اینکه انقلاب اسلامی عطیه الهی و یادگار مانای امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال پاسخی قاطع و دشمن‌شکن به یاوه‌گویی‌های دولتمردان فاسد و احمق آمریکا داد و خواب خوش سران استکباری را برآشفت.

وی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جلوه‌گاه حضور پرنشاط جوانانی دانست  که در پرتو انقلاب اسلامی و اندیشه الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی رشد کرده و در سایه رهبری مقام عظمای ولایت به بالندگی رسیده‌اند و در جبهه دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی سینه سپر کرده‌اند و از تهدیدها و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان هراسی ندارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پایان آغاز دهه پنجم عمر پربرکت انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران تبریک و تهنیت گفت و یادآور شد: سعادت، سربلندی و رستگاری در انتظار همه خدمتگزاران راستین نظام و مردم همیشه در صحنه ایران در مسیر تعالی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام