صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۹۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

گروه اجتماعی ــ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی در اقتصاد امروز ایران دارای اهمیت است، گفت: تعصب به کالای ایرانی یکی از مهم‌ترین معروفات جامعه است.

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود امروز، 24 بهمن در نشست شورای امر به‌ معروف و نهی از منکر شاهرود با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی در اقتصاد امروز ایران و در شرایط جنگ اقتصادی حاکم بر آن دارای اهیمت است، اظهار کرد: تعصب به کالای ایرانی یکی از مهم‌ترین معروفات جامعه است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها خود یک فرصت هستند اما گاهی خود باعث تخریب و تشویش می‌شوند که در این راستا امروز رسانه‌ها در دهه پنجم انقلاب نقش مهمی دارند.

به گفته امینی هم در تولید منکر و هم تولید معروف باید تلاش شود که بر این اساس باید در جامعه مراقب اعمال و رفتارمان باشیم زیرا یکی از منکرات توجه نکردن به کالای ایرانی و تعصب نداشتن به آن است.

امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه مردم مشکلات و سختی‌های معیشتی را با حمایت از اصل انقلاب تداخل نداد‌ه‌اند، افزود: مردم ما با شعور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پای انقلاب ایستادند که این امر یک معروف بزرگ است و باید آن‌را حفظ کرد.

وی متذکر شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و اربعین حسینی هم نشاط اجتماعی است ما مخالفتی با این شادی‌ها نداریم زیرا انقلاب ما فرهنگی است، کارهای جهادی و حضور مردم و انفاق یک نشاط اجتماعی است  که بر این اساس باید همه را دید تا ذهن مردم فقط در یک قالب برای نشاط اجتماعی سوق پیدا نکند.

انتهای پیام