صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۱۷۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

گروه فرهنگی- فرماندار فردیس گفت: پایگاه‌های بسیج سنگری مقاوم و دژی مستحکم علیه تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.

به گزارش ایکنا از البرز، ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، 30 بهمن در نشست ساماندهی امور جوانان، ورزش همگانی و شورای ورزش شهرستان فردیس بر ضرورت جذب جوانان به پایگاه های بسیج تاکید کرد و گفت: با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمنان انقلاب علیه جوانان، پایگاه‌های بسیج باید به الگویی راستین و محل پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان انقلابی و مومن و ارزشی تبدیل شود.
این مسئول با بیان اینکه اگر آثار زیانبار تهاجم فرهنگی، شیوه‌ها و شگردهای تهاجم فرهنگی برای مردم به خوبی روشن شود افراد کمتری تحت تاثیر آن قرار می‌گیرند، تصریح کرد: تهاجم فرهنگی از نوع جنگ نرم و بدون سر و صدا است که به مرور اثرات مخرب خود را بر جای می‌گذارد و بعضا در قالب‌های جذاب مانند فیلم، سریال، تئاتر، انیمشن، رمان، شعر و ادب و ... به صورت غیرمستقیم گرایش‌ها و نگرش‌ها را تحت تاثیر قرار داده و یا در فضای مجازی با ظرافت مخاطب را به سمت و سوی هدف طراحی شده سوق می‌دهد که برای مقابله لازم است آگاهی افراد افزایش یابد که در این راستا پایگاه‌های بسیج با آگاه سازی می‌توانند موثر واقع شوند.
وی با تاکید بر اینکه پایگاه‌های بسیج سنگری مقاوم و دژی مستحکم علیه تهاجم فرهنگی دشمنان هستند، افزود: امروز هیچ تفکری و قدرتی نمی‌تواند در مقابل بسیج بایستد چرا که بسیجیان به عنوان سنگرداران نظام و انقلاب با اتکا به قدرت ایمان و اخلاص، همواره بر نقشه‌های دشمنان خط بطلان کشیده‌اند.
اینانلو در ادامه مهم‌ترین دلیل جذب جوانان به فرهنگ بیگانه را کم کاری برخی متولیان فرهنگی دانست و گفت: مهم‌ترین دلیل اینکه جوانان در مواردی جذب فرهنگ بیگانگان می‌شوند کم کاری برخی افراد در جذب آنان به مراکز فرهنگی و دینی است. مسلما جوانی که با مسجد و پایگاه بسیج سر و کار دارد با تقویت ایمان و افزایش آگاهی خود کمتر در معرض دام و دانه مهلک بیگانه قرار می‌گیرد.
فرماندار فردیس در پایان برجذب سرمایه‌های بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های مختلف ورزشی و فرهنگی ویژه جوانان تاکید کرد و افزود: زمینه استفاده جوانان از سالن های ورزشی با حداقل شهریه باید فراهم شود.
انتهای پیام