صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۲۵۷۰
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: در سال تحصیلی جاری، پنج هزار دانش‌آموز از مقاطع تحصیلی مختلف در برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری مدارس این منطقه مشارکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۰۰۰ نفر در بخش برنامه‌های ترویج فرهنگ قرآن و عترت شرکت داشته است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سخاوت بیرامی، مدیر آموزش و پرورش خلخال، امروز، ۴ اسفندماه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال گفت: ۲ هزار نفر در بخش برنامه‌های ترویج فرهنگ قرآن و عترت شرکت داشته‌اند و سه هزار نفر از مجموع شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ها، در بخش‌های فرهنگی و هنری مشارکت کرده‌اند.
وی با اشاره به توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مدارس و افزایش علاقه دانش‌آموزان به مشارکت در این برنامه‌ها گفت: نتیجه افزایش این مشارکت حضور دانش‌آموزان خلخال در عرصه رقابت‌های فرهنگی ـ هنری استانی و ملی در سال تحصیلی جاری است.
بیرامی افزود: امسال از مجموع چهار دانش‌آموز برتر پیشتاز فرهنگی راه‌یافته استان اردبیل به مجمع تشکل‌های دانش‌آموزی پیشتاز کشور، سه دانش‌آموز از منطقه آموزش و پرورش خلخال و یک نفر نیز از منطقه شاهرود انتخاب و به تهران معرفی شده است.
وی با بیان اینکه ۳۲ روحانی و طلبه در برگزاری نماز جماعات در مدارس با آموزش و پرورش خلخال همکاری مستمر دارند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری حوزه علمیه خلخال و اداره تبلیغات اسلامی تمام مدارس از روحانی در برگزاری نماز جماعت برخوردار شوند.
بیرامی از تلاش برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس و به‌روز کردن کتب موجود در آن‌ها خبر داد و گفت: برای انجام این مهم نیازمند همکاری دستگاه‌های فرهنگی شهرستان از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین کتاب هستیم.
بیرامی همچنین با بیان اینکه آموزش و پرورش خلخال با کمبود اعتبار و تأمین هزینه‌های جاری مدارس مواجه است، خواستار پرداخت بدهی معوقه مربوط به تخصیص پنج درصد از عوارض شهری به این اداره از سوی شهرداری شد.
انتهای پیام