صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۳۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری لرستان از تولید یک‌صد و بیست دقیقه انیمیشن با موضوع «قصه‌های قرآنی» از سوی حوزه هنری لرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدحسین امیدی‎پور، رئیس حوزه هنری لرستان امروز سه‌شنبه، هفتم اسفند در جمع خبرنگاران از تولید یک‌صد و بیست دقیقه انیمیشن با موضوع قصه‌های قرآنی با هدف تأثیر بر تربیت دینی نسل آینده انقلاب در کارگاه‌های انیمیشن حوزه هنری لرستان خبر داد.
وی گفت: حوزه هنری لرستان در چند سال اخیر ده‌ها عنوان کتاب، فیلم، انیمیشن و نمایش با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تولید کرده است که برخی از این کتاب‌ها مانند «بلدچی» بزرگ‌ترین روایت دفاع مقدس استان لرستان است و برخی از این نمایش‌ها هنوز بر تارک جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌درخشند.
رئیس حوزه هنری لرستان با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ و هنر در دنیای امروز، اظهار کرد: در عصر حاضر فرهنگ و هنر محتوای اصلی رسانه‌ها را تشکیل می‌دهد و حتی مطالب و موضوعات علمی، سیاسی و اجتماعی هم برای ارائه‌ محتوای خود نیازمند بهره‌گیری از فرم‌ها و قالب‌های هنری مانند فیلم‌های مستند، انیمیشن، گرافیک، اینفوگرافی و ... است.
امیدی‌پور گفت: هنر مانند تیغ جراحی است که اگر درست، دقیق و به دست افراد متعهد و متخصص به کار برده شود می‌تواند درمان و بهبودی را برای جامعه به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام