صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۵۳۵۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

گروه معارف ــ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد از آغاز ثبت‌نام مقاطع عالی سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران استان یزد برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد.

فاطمه نظیر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از آغاز پذیرش مقطع عالی «سطح‌ سه/ کارشناسی ارشد» و «سطح چهار/دکتری» حوزه علمیه خواهران برای سال تحصیلی 99-1398 خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام در این مقاطع تا 25 اسفندماه جاری ادامه خواهد داشت.

فعالیت سه مرکز سطح سه در یزد
وی افزود: در شهر یزد موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین (ع) دارای رشته‌های تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، مدرسی ادبیات عرب، اخلاق و تربیت اسلامی و کلام با گرایش امامت در حال فعالیت است.
نظیر ادامه داد: در شهر میبد نیز مرکز تخصصی حضرت زهراء (س) داری رشته‌های تفسیر و علوم قرآن و اخلاق و تربیت اسلامی و در شهر اردکان مرکز تخصصی فاطمه الزهراء (س) دارای رشته اخلاق و تربیت اسلامی مشفول فعالیت هستند.
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به امکان ثبت‌نام دانش آموختگان دانشگاهی در رشته‌های همسو گفت: این دسته از داوطلبان می‌توانند با رعایت ضوابط و شرایط خاص، در مقطع عالی سطح سه که همان مقطع کارشناسی ارشد است، اقدام به ثبت‌نام کنند.

فعالیت دو مرکز تخصصی سطح چهار در یزد
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به مراکز فعال سطح چهار در استان گفت: استان یزد دارای دو مرکز تخصصی در مقطع سطح چهار در شهر یزد و میبد با دو رشته تفسیر تطبیقی و فقه خانواده است.
نظیر با اشاره به اینکه آزمون ورودی مقطع سه و چهار حوزه علمیه خواهران 13 اردیبهشت ماه 98 برگزار می‌شود بیان کرد: متقاضیان برای اطلاع از شرایط پذیرش، نام نویسی، منابع آزمون می‌توانند به پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام