صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۵۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در ششمین دوره مسابقات قرآن طلاب و روحانیان اهل‌ سنت در دو بخش روحانیان و طلاب سه مقام برتر این مسابقات به استان کرمانشاه اختصاص یافت.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، ششمین دوره مسابقات روحانیان و طلاب اهل‌ سنت از 12 تا 15 اسفندماه با حضور 8 استان به میزبانی استان گلستان برگزار شد.
این مسابقات در رشته‌های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، ترتیل، صوت و لحن و ترجمه و مفاهیم قرآن برگزار شد و 152 نفر از استان‎های گلستان، آذربایجان غربی، بوشهر، خراسان، فارس، کردستان، کرمانشاه و هرمزگان در این مسابقات حضور داشتند.
یادآور می‌شود، در این دوره از مسابقات در دو بخش روحانیان و طلاب استان کرمانشاه حائز رتبه‌های برتر در رشته‌های تحقیق و ترتیل شدند.
یکی از اهداف برگزاری این مسابقات گسترش و تعمیق فرهنگ و معارف قرآنی همراه با ترویج و صیانت از مشترکات و هویت دینی مسلمانان و ایجاد همگرایی قلوب بین افراد جامعه و مخاطب همراه با ترغیب رشد و شکوفایی استعدادهای قرآنی و استفاده بهینه از برکات معنوی قرآن در تربیت دینی و تحکیم بنیان‌های تربیتی و اعتقادی، ایجاد زمینه مناسب به‌منظور ارتقای رتبه‌های قرآنی و تجلیل از حافظان و قاریان برتر مسابقات بوده است.


انتهای پیام