صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۵۸۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

گروه اجتماعی ــ نمایشگاه عکس همکاری‌های ایران و سازمان ملل متحد در فرهنگسرای بانو واقع در شهر قزوین گشایش یافت.

به گزارش ایکنا از قزوین، نمایشگاه عکس همکاری‌های ایران و سازمان ملل متحد با حضور ماریا دوتسنکو رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران و استاندار قزوین ظهر امروز 15 اسفندماه در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) افتتاح شد.
در این نمایشگاه 45 قطعه عکس از همکاری‌های بیش از ۷۰ ساله سازمان ملل متحد و ایران در تمام استان‌های ایران، سفر‌های مقامات ایران به سازمان ملل و بالعکس و همچنین امضای منشور سازمان ملل در معرض دید گذاشته شده است.
این نمایشگاه با هدف اطلاع رسانی در مورد حضور و همکاری ایران به عنوان یک کشور دوستدار صلح در سازمان‌های بین‌المللی از زمان تاسیس جامعه ملل و سازمان ملل متحد به مدت پنج روز با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برپا شده است.
این عکس‌ها از آرشیو مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران برای این نمایشگاه انتخاب شده اند.
نمایشگاه عکس همکاری های ایران و سازمان ملل متحد از امروز تا بیستم اسفندماه در نگارخانه بانو فاطمه زهرا(س) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برای بازدید علاقه مندان دایر است.
انتهای پیام