صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۶۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

گروه فرهنگی ــ دوازدهمین بازارچه خیریه تحت عنوان «عیدونه» با حضور جمعی از مدیران و دانشجویان دانشگاه تبریز در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه گشایش یافت.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، دوازدهمین بازارچه خیریه تحت عنوان «عیدونه» امروز با حضور جمعی از مدیران و دانشجویان دانشگاه تبریز در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه گشایش یافت.
نمایشگاه خیریه عیدونه از سوی کانون خیریه آینه این دانشگاه در 15 غرفه از آثار هنری و صنایع دستی دانشجویان با هدف تشویق دانشجویان و دانشگاهیان برای مشارکت در فعالیت‌های امور خیریه، کمک به کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست و به‌ویژه کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کودکان تبریز، کمک به قشر نیازمند جامعه برای بازدید علاقه‌مندان دایر شده است.
آشپزی، گل و گیاه، عکاسی، غرفه شما، آب و آینه، کاریکاتور، فال، فرفره، قاب و تخم مرغ، کارت پستال، ویترای و سفال و ... از جمله غرفه‌های اصلی این نمایشگاه است.
عواید حاصل از فروش آثار هنری و فرهنگی این نمایشگاه و به ویژه کمک‌های خیریه جمع شده در این نمایشگاه برای امور خیریه از جمله برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست اعطا خواهد شد.
این نمایشگاه تا 22 اسفندماه از ساعت 9:30 صبح تا 17:30 بعداز ظهر برای بازدید علاقه‌مندان دایر شده است.
انتهای پیام