صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۷۴۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

گروه اجتماعی ــ فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان گفت: در ۱۱ ماه گذشته در سال ۹۷، ۱۹۰ کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط شد که این آمار از افزایش ۳۷ درصدی کشف مواد مخدر خبر می‌دهد.

سرهنگ معصومی، فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، گفت: در 11 ماه گذشته در سال 97، ۱۹۰ کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط شد که این آمار از افزایش 37 درصدی کشف مواد مخدر خبر می‌دهد.
وی افزود: همچنین در خصوص دستگیری قاچاقچیان و کشف و ضبط و مبارزه با کالای قاچاق 171 پرونده تشکیل شده که نسبت به سال قبل افزایش 9 درصدی داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی از تلاش برای اجرای طرح های مختلف نقطه‌ای، موضوعی و مشترک برای ارتقاء امنیت اجتماعی گفت و افزود: این امنیت اجتماعی برای تک تک اهالی شهرستان ملموس است و ما با حضور قدرتمندانه هم در فضای حقیقی و هم فضای مجازی اجاره تعدی به هیچ خلافکاری را نخواهیم داد .
وی همچنین از اجرای طرح‌های انتظامی خبر داد و گفت: در سال جاری 400 طرح کنترل و ایست بازرسی اجرا شد که در این خصوص هم افزایش 17 درصدی داشته‌ایم.
وی افزود: علاوه بر اقدامات انتظامی، در بحث پیشگیری در مدارس و مساجد بیش از 1270 کلاس آموزشی برای شهروندان برگزار شده است .
سرهنگ معصومی افزود: در بحث پاکسازی مناطق آلوده از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۰ عملیات انجام شده و معتادین متجاهر و کارتون خواب از سطح شهر جمع آوری و به کمپ‌های همدان و تویسرکان تحویل شده‌اند .
معصومی سرکشی مستمر از سفره‌خانه‌های سنتی شهرستان در دستور کار خود دانست و گفت: هر سفره‌خانه‌ای که خلاف موازین و قوانین رفتار کند پلمپ خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: در نیروی انتظامی برای سلامت و امنیت جامعه با کسی تعارف نداریم و برابر قانون عمل خواهیم کرد.
انتهای پیام