صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۸۷۲۴
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

گروه اجتماعی ــ مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در بیانیه‌ای حادثه تروریستی در دو مسجد نور و لینوود در شهر کرایست چرچ نیوزلند را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا از لرستان، در بیانیه مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‎فقیه در لرستان در محکومیت حادثه تروریستی نیوزلند آمده است: این حادثه تروریستی که به دو مسجد نور و لینوود در شهر کرایست چرچ نیوزلند هم‌زمان با اقامه نماز جمعه اتفاق افتاد و باعث شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مسلمانان و برادران عزیز ما شد غمی جانکاه بر مردم ایران افزود.
این اقدام به‌خوبی نشان داد که دشمنان هدفی جز نابودی اسلام و مسلمانان دنبال نمی‌کنند و در کشتار ضد انسانی آنان زن و کودک، پیر و جوان همه ازآن‌رو که مسلمان‌اند آماج کینه و جنایت آنان قرار می‌گیرند.
بی‌شک ارتکاب این‌گونه جنایات خللی در عزم و اراده راسخ و صادق مسلمانان جهان در پایبندی به آرمان‌های بلند اسلام و تداوم مسیر شرافتمندانه و عزتمندانه و افتخارآمیز آنان نخواهد داشت.
به فضل الهی با همت و غیرت و وحدت مسلمانان جهان و به مدد تجارب ناشی از برخورد قاطع و کوبنده با مزدوران اجیر شده مدعیان ریاکار حقوق بشر و با تعقیب شواهد و قرائن در آینده نزدیک انتقام مهلک و فراموش ناشدنی از آن‌ها گرفته خواهد شد، زیرا خداوند متعال وعده یاری مؤمنان و دفاع از آنان را داده است.
مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تسلیت به مسلمانان بی‌گناه نیوزلند و خانواده‌های بی‌پناه آن‌ها، بر تحقق عزم ملت ایران در پاسخ محکم و کوبنده به عاملان نژادپرست و طراحان ذلیل این جنایت تروریستی را با درایت و قدرت پای می‌فشارد و از دولت نیوزلند و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد که با اقدام صریح و قاطع با عاملین این اقدام نژادپرستانه که در این جنایت نقش داشته و یا حمایت کرده‌اند با اجرای عدالت و فارغ از هرگونه ملاحظه‌ای با آنان برخورد کنند.

انتهای پیام