صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۸۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

گروه اجتماعی ــ مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری استان قم گفت: کمیته‌های ده گانه زیرمجموعه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر در شهرداری قم شامل کمیته‌های اجرایی، ایمنی و امداد، تأمین ارزاق و مایحتاج، اسکان، اطلاع‌رسانی، نظارت و ارزیابی، انتظامی، فرهنگی و زیباسازی است.

به گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری استان، سید محسن میرهادی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری استان با اشاره به شکل‌گیری ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر در شهرداری قم اظهار کرد: از ابتدای بهمن‌ماه هر سال این ستاد به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران و زائران در شهرداری قم تشکیل می‌شود.

وی با بیان این‌که برپایی کیوسک‌های راهنمای زائر، بهبود در سیما و منظر شهری و ارتقای بهداشت عمومی شهر را از جمله برنامه‌های این ستاد برشمرد و ادامه داد: زیباسازی و پاک‌سازی محیط شهری، ارتقاء مسائل ایمنی و امداد رسانی، تأمین مایحتاج زائران و اسکان زائران و مهمانان نوروزی از دیگر برنامه‌ریزی‌های این ایام توسط ستاد تسهیلات زائران در شهرداری قم است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری گفت: کمیته‌های ده گانه زیرمجموعه این ستاد شامل کمیته‌های اجرایی، ایمنی و امداد، تأمین ارزاق و مایحتاج، اسکان، اطلاع‌رسانی، نظارت و ارزیابی، انتظامی، فرهنگی و زیباسازی است.

وی با اشاره به تشکیل ۱۵ مکان ستادی در سراسر شهر یادآوری کرد: علاوه در مناطق هشتگانه شهری در مکان‌های ساختمان فرمانداری، محل عوارضی قم-تهران، میدان نواب، بلوار بهار، میدان امام خمینی(ره)، ورودی پارکینگ شرقی و خیابان ساحلی نیز مکان‌های ستاد نوروزی شهرداری تشکیل‌ شده‌است.

انتهای پیام