صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۹۵۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

گروه فرهنگی ـ معاون اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان این‌که طرح آرامش بهاری در 61 بقعه متبرکه لرستان در حال اجرا است، گفت: تاکنون 60 هزار زائر از امامزاده محمد(ع) کوهدشت بازدید کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان شنبه، سوم فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی بقاع متبرکه لرستان در ایام نوروز، اظهارکرد: امسال برای اولین‌بار پخش زنده مراسم تحویل سال را از امامزداده محمد(ع) کوهدشت داشتیم که با استقبال جمعیت گسترده‌ای از زائران رو‌به‌رو شد.
وی به استقبال مسافران نوروزی از اماکن متبرکه استان اشاره کرد و افزود: امسال بیش‌ترین آمار زائران استان لرستان مربوط به امامزاده محمد کوهدشت(ع) است که از استان‌های لرستان، همدان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان نیز به این بقعه متبرکه مشرف شدند.
عباس‌زاده در خصوص افزایش زائران امامزاده محمد درب گنبد عنوان کرد: در شب تحویل سال مسجد و حسینیه امامزاده محمد(ع) کوهدشت مملو از حضور زائران شد به‌طوری‌که حدود 10 هزار نفر در لحظه تحویل سال در این بقعه حضور داشتند؛ همچنین زائرسراها و هتل حرم برای اسکان زائران نوروزی فراهم شده‌ است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان این‌که از 28 اسفند تاکنون حدود 60 هزار زائر از امامزاده محمد(ع) کوهدشت بازدید کرده‌اند، تصریح کرد: طرح آرامش بهاری در 61 امامزاده استان لرستان در حال اجرا است، این طرح از 28 اسفند شروع‌ شده و پانزدهم فروردین به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام