صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۰۴۷۸
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین از اسکان بیش از ۷۸۷ مسافر و زائر در قالب طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوروزی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، در گفت و گو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: تعداد ۷۸۷ مسافر به علت شرایط آب و هوایی در امامزاده های استان اسکان یافتند.
وی افزود: این افراد در بیش از ۱۵ امامزاده و بقعه متبرکه استان اقامت کردند که در این مکان ها انواع برنامه های فرهنگی برای مسافران برگزار و به سئوالات دینی و احکام نیز پاسخ داده شد.
حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال با توجه به شرایط جوی بالغ بر ۱۰۷ امامزاده استان برای طرح آرامش بهاری و ۲۰ امامزاده جهت اسکان مسافران و زائران آماده شده بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین خاطرنشان کرد: توزیع کتاب رایگان و برگزاری مسابقات کتابخوانی، خیمه های معرفت از جمله برنامه هایی چون مشاوره، کودک و وقف به همراه برنامه های متنوع فرهنگی ویژه خانواده ها از دیگر برنامه های این اداره کل برای زائرین اسکان یافته در امامزادگان بود.
انتهای پیام