صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۰۸۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

گروه معارف ــ نمایشگاه کتاب ویژه نوروز ۹۸ در محل حسینیه بزرگ سریزد با ۲۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف با تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی در حال برگزاریست.

محمدحسن زارعیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز در گفت‌وگو با از ایکنا یزد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه نوروز98 در محل حسینیه بزرگ سریزد اظهار کرد: این نمایشگاه از اول نوروز برپا شده و تا 15 فروردین ماه جاری برای بازدید عموم دایر است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه 200 عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف فرهنگی، کودکان، داستان، مذهبی و....با تخفیف 30 تا 40 درصدی ارائه شده است.
زارعیان هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه خدمات فرهنگی و همچنین عدالت فرهنگی به خصوص در حوزه کتاب در مناطق روستایی شهرستان برشمرد و تصریح کرد: این نمایشگاه مورد استقبال مسافران نوروزی و اهالی مردم قرار گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از از اکران فیلم متری شش و نیم با موضوع اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی آن ویژه ایام نوروز از ساعت 20 الی22 در سالن سینما فرهنگ مهریز خبر داد و بیان کرد: فیلم متری شش و نیم به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان محصول سال 1397 ایران است.
زارعیان یادآور شد: این فیلم دومین فیلم بلند سعید روستایی است که نخستین بار در 37 دوره جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و موفق به دریافت سیمرغ بلورین از نگاه تماشاگر ان شد و داستان جستجوی پلیس مواد مخدر برای پیدا کردن بزرگترین فروشنده شیشه در ایران است .

انتهای پیام