صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۱۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآن و عترت الرحمن شهرکرد از برگزاری آزمون عملی روش تدریس دوره «تربیت معلم تجوید» در این مؤسسه خبر داد.

روح‌انگیز بهرامی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت الرحمن شهرکرد، در گفت‌‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه دوره «تربیت معلم تجوید» از ۲۴ آبان‌ماه سال 97 در این مرکز قرآنی آغاز شد، افزود: برآیند و بازخورد دوره تربیت مربی قرآن باید به‌گونه‌ای باشد که مربیان هم خودشان بتوانند قرآن را با تجوید کامل تلاوت و هم نیاز نسل جوان را با راه‌اندازی کلاس‌های تجوید برطرف کنند.
بهرامی در ادامه افزود: بنابر نیاز جامعه قرآنی استان و همچنین طبق طرح‌های ابلاغی سازمان دارالقرآن کشور در سال 97 دوره تربیت مربی در بخش تجوید در مؤسسه قرآن و عترت الرحمن شهرکرد با ارائه دروس فنون معلمی، احکام و تجوید تکمیلی برگزارشد.
مدیر مؤسسه الرحمن با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی تجوید ویژه خواهران بود، بیان کرد: بنا برهماهنگی‌های انجام شده درس تجوید تکمیلی با حضور داور بین المللی خانم عباس‌نظری، فنون معلمی با حضور استاد میرزاپور و احکام قرآنی با حضور خانم قربانی ارائه شد.
وی همچنین با اشاره به این که ۱۶ ساعت از این دوره غیرحضوری بود، عنوان کرد: کلاس‌های حضوری این دوره از ۲۴ آبان ماه سال 97 روزهای پنجشنبه و جمعه به مدت ۵۴ ساعت در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.
بهرامی افزود: از آن جایی که استاد کلاس تجوید تکمیلی با ممتحن آزمون عملی روش تدریس این دوره باید متفاوت باشند، آزمون عملی روش تدریس دوره «تربیت مربی تجوید» عصر روز یکشنبه، 18 فروردین‌ماه با حضور استاد رئیسی از اساتید برجسته تجوید در استان برگزارشد.
وی با بیان اینکه در پایان دوره به مربیانی که حدنصاب لازم امتیاز را کسب کنند مدرک مربی‌گری اعطا خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در کلاس‌های این مرکز می‌توانند به مؤسسه قرآن و عترت الرحمن واقع در شهرکرد حد فاصل خیابان مولوی و شریعتی کوچه ۵۱ پلاک ۸ مراجعه یا با شماره تلفن ۳۲۲۲۱۳۱۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام