صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۳۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید تمامی مسئولان استان پای‌کار باشند تا محصولات کشاورزی ضایع نشوند و رونق تولید مخصوصاً در بخش کشاورزی تقویت شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲۳ فروردین‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: شهدا عظمت والایی دارند، ولی جانبازان از فضیلت والاتری برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه آمریکا می‌گوید سپاه پاسداران نیروی تروریستی است، تفکری احمقانه است، افزود: ظالمان همواره درصدد معرفی کردن بدی به عنوان خوبی در جامعه هستند، حیله را زرنگی می‌دانند و معیارها را عوض می‌کنند، حیله، کار بی‌خردان است و باهوشان، جماعت را فریب نمی‌دهند.
قریشی ادامه داد: امپراطوری رسانه آمریکا و غرب در دنیا این را به‌جا انداخته و این حرف ترامپ، سپاه را بزرگتر کرد، اگر سپاهی بد است، ما از سپاه حمایت می‌کنیم، چراکه تنها نیروی مسلح است که از مقابل قرآن رژه می‌روند.
وی خاطرنشان کرد: در شخصیت رهبری چه چیزی هست که دنیا را مدیریت می‌کند و هر بار با سخنرانی‌اش تمام توطئه‌ها را خنثی می‌نماید، دلیل آن این است که آیات و آموزه‌های قرآنی در جان وی رسوخ کرده است، همه باید نقش خود در جامعه و کشور را به درستی ایفا کنند و اگر اینگونه باشد، شکست نخواهیم خورد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه حدود یک ماه از سال ۹۸ گذشت و مسئولان باید جهادی مدیریت کرده و پای‌کار باشند، یادآور شد: مسئولان باید وارد عرصه شوند، تمامی و مسئولان استان نیز لازم است که پای‌کار باشند تا محصولات کشاورزی ضایع نشوند و رونق تولید مخصوصا در بخش کشاورزی تقویت شود.
انتهای پیام