صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۴۰۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

گروه اجتماعی ــ معاون خدمات شهری شهردار قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای پیاده‌محور شدن و عدم تردد وسایل نقلیه در بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان گفت: ایام نیمه شعبان فرصتی است تا بلوار پیامبر اعظم(ص) و پیاده‌روی نیمه شعبان به عنوان یک جلوه و نمود بارز انتظار و عشق به امام زمان(عج) به نمایش درآید.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری استان، سیدامیر سامع، معاون خدمات شهری شهردار قم، در جلسه کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم ویژه نیمه شعبان، با تأکید بر اینکه بلوار پیامبر اعظم(ص) باید یک محور ویژه فرهنگی ـ معنوی در شهر قم باشد، اظهار کرد: باید  این ظرفیت بلوار پیامبر اعظم(ص) به درستی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تأکید بر رویکرد پیاده‌محور شدن شهر و استفاده از حمل و نقل عمومی و با توجه به اینکه بنا شد راهپیمایی نیمه شعبان به صورت باشکوه برگزار شود،تصریح کرد: ایام نیمه شعبان فرصتی است تا بلوار پیامبر اعظم و پیاده‌روی نیمه شعبان به عنوان یک جلوه و نمود بارز انتظار و عشق به امام زمان(عج) به نمایش درآید.

معاون شهردار قم با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای خدمات رسانی مطلوب به زائران در نیمه شعبان تصریح کرد: ستادهای مناطق هشتگانه فعال شده و خدمات لازم برنامه‌ریزی شده تا زائران ایام خوبی را در شهر قم سپری کنند.

یادآور می‌شود، با توجه به تصمیمی که در کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائرین استان گرفته شد مقرر شد که کل باند رفت از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران به مسیر پیاده‌روی اختصاص داده شده و مسیر برگشت بلوار هم برای رفت و برگشت حمل و نقل عمومی و خودروهای امدادی و خدماتی در نظر گرفته شود.

 انتهای پیام