صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۴۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: امسال در جهت حضور هرچه بهتر دانش‌آموزان در مسابقات کشوری، 2 دوره آمادگی جهت توانمندسازی، استعدادیابی و انتخاب برترین دانش‌آموزان برای حضور در مسابقات فینال برگزار می‌شود.

مجید میرزایی، کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: سی و هفتمین مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی روز گذشته، 27 فروردین‌‌ماه به کار خود پایان داد.
وی با بیان اینکه در این دور از مسابقات 2 هزار دانش‌آموز به رقابت با یکدیگر پرداختند، افزود: حدود 100 نفر از دانش‌آموزان در 11 رشته در بخش پسران و 9 رشته در بخش دختران به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
میرزایی با اشاره به اینکه امسال برگزاری مسابقات نسبت به سال گذشته از سطح بهتری برخوردار بود، گفت: تمامی رشته‌های مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت، به عبارتی امسال در تمام 11 رشته بخش پسران و 9 رشته بخش دختران راه یافته به مرحله فینال وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه این دور از مسابقات نسبت به سال گذشته دارای وجه تمایزاتی بود ابراز کرد: امسال در جهت حضور هرچه بهتر دانش‌آموزان در مسابقات کشوری، 2 دوره آمادگی جهت توانمند‌سازی، استعداد‌یابی و انتخاب برترین دانش‌آموزان جهت حضور در مسابقات فینال برگزار می‌شود.
کارشناس مسئول قرآن و عترت آموزش و پرورش استان بیان کرد: همچنین جلسه‌ای با اولیا برگزیدگان مرحله استانی برگزار و برنامه ای مدون به آنها ارائه خواهد شد تا در راستای آماده سازی و حضور هرچه بهتر دانش‌آموزان خود در مسابقات مرحله کشوری اقدام کنند.
میرزایی در پایان گفت: کسب رتبه تیمی پنجم کشور توسط دانش‌آموزان همدان سی وششمین دوره مسابقات قرآن چیز جز استفاده از اساتید مجرب در راستای امادگی و توانمندسازی دانش‌آموزان نبود.
انتهای پیام