صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۴۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

گروه اجتماعی ـ استاندار لرستان چهره امروز ارتش را چهره رحمانی دانست و گفت: ارتش یک چهره و سمبل اقتدار در مقابل دشمنان نظام و ملت ایران است.

به گزارش ایکنا از لرستان، سید موسی خادمی، استاندار لرستان، امروز پنج‌شنبه، بیست و نهم فروردین در مراسم گرامی‌داشت روز ارتش در خرم‌آباد ضمن تبریک این روز با اشاره به این‌که امسال ارتش جمهوری اسلامی چهره دیگری از خود به نمایش گذاشت، اظهارکرد: ارتش یک چهره اقتداری و مشت آهنین در مقابل دشمنان نظام و ملت ایران دارد.
وی ارتش را نماد و سمبل اقتدار نظام اسلامی دانست و ادامه داد: چهره دیگر ارتش ایجاد آرامش برای ملت است که امسال در لرستان طی این سیل مهیب که دامن‌گیر مردم شده بود آن را به خوبی به نمایش گذاشت.
خادمی به نقش سازنده ارتش در کمک‌‌رسانی به سیل‌زدگان اشاره و تصریح کرد: مجموعه ارتش جمهوری اسلامی با چهره رحمانی خود نشان داد که در خدمت‌رسانی و کمک به مردم کوتاهی نمی‌کند و از همه توان خود استفاده کرد.
استاندار لرستان با تاکید بر افزایش اقتدار نیروهای مسلح، افزود: آن‌ها با تمام قوا، همه تجهیزات و نیروی انسانی خود را سخاوتمندانه و با مهربانی به مردم اهدا کردند.
خادمی به نمایندگی مردم و مسئولین از این نهاد مقدس تشکر کرد و داشتن چنین فرزندان غیوری را که در همه‌ صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم حضور دارند افتخاری بزرگ دانست.
گفتنی است در این مراسم ارتش جمهوری اسلامی امداد و کمک رسانی‌های خود به سیل‌زدگان لرستانی که شامل مواد غذایی، بهداشتی و دیگر اقلام می‌شد را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام