صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۵۲۴۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

گروه فرهنگی- سیمای مرکز قزوین با پخش ویژه‌برنامه نیمه شعبان با عنوان «نور باران» و رادیو قزوین با برنامه‌های «تا آسمان» و «طلوع امید» به استقبال نیمه شعبان می‌روند.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، حسن اکبری مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: ویژه‌برنامه «نور باران» از ساعت 21 امشب به مدت 60 دقیقه همراه با مخاطبان شبکه قزوین خواهد بود.
وی افزود: ارتباط زنده با مسجد مقدس جمکران، انعکاس حال و هوای شهر مقدس قم و مشهدالرضا در نیمه شعبان، پوشش برنامه‌های مرتبط با ولادت حضرت مهدی (عج) از محل امامزاده حسین (ع) و پخش جشن‌های سطح شهر قزوین و همچنین حضور خواننده و میهمانان ویژه در استودیو بخش‌های این ویژه‌برنامه را تشکیل می‌دهد.
اکبری گفت: رادیو قزوین هم با برنامه «تا آسمان» از ساعت 21:40 و ویژه‌برنامه «طلوع امید» از ساعت 09:30 به مدت 90 دقیقه همراه با شنوندگان خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه زنده «تا آسمان» نیز از رادیو قزوین مراسم احیاء نیمه شعبان را ساعت 24:0 از مسجد ولایت به‌صورت زنده روی آنتن می‌برد.
مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین در پایان گفت: بیان فضایل و اعمال نیمه شعبان، کارشناسی موضوعی، گزارش‌های زنده از سطح شهر، پخش مداحی و ذکر خصوصیات رفتاری حضرت مهدی (عج) با حضور کارشناسان دینی از بخش‌های این ویژه‌برنامه‌ها است.

انتهای پیام