صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۶۲۰۳
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف البرز به اجرای طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان اشاره کرد و گفت: از زمان اعلام فراخوان تاکنون مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال کمک مردمی برای سیل‌زدگان جمع‌آوری شده است.

حجت‌الاسلام حسین قبادی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به ابعاد خسارت و ویرانی‌های سیل اخیر در برخی از استان‌ها و شهر‌های کشور بر لزوم کمک‌رسانی به سیل‌زدگان تأکید کرد و گفت: یاری رساندن به همنوعان و نیازمندان دستور مهم اسلام و وظیفه شرعی و اخلاقی هر انسانی است تا بواسطه آن، سایه فقر و تهیدستی و مشکلات از جامعه اسلامی رخت بربندد.
وی افزود: برای کاهش مشکلات در مناطق سیل‌زده، این بار نیز مردم باید با وحدت و همدلی در راستای کمک به آسیب دیدگان قدم بردارند و آنان را خرسند کنند.
این مسئول ضمن دعوت از کلیه شهروندان برای شرکت در این امر خداپسندانه، گفت: امروز بهترین فرصت برای جلب رضایت خداوند و خشنودی افراد سیل‌زده است.
قبادی در ادامه از توزیع 500 بسته لوازم التحریر شامل کیف، مداد، دفتر وغیره توسط اوقاف البرز به دست دانش آموزان آسیب دیده از سیل شهر معمولان و روستاهای تابعه خبرداد و افزود: این اقلام از محل کمک خیرین و عواید موقوفات استان تهیه و بین دانش‌آموزان توزیع شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز تصریح کرد: امیدواریم با توزیع این اقلام بخشی از نیاز آموزشی دانش‌آموزان مناطق سیل زده مرتفع و همچنین زمینه‌‌ای برای کاهش استرس‌های کودکان و نوجوانان فراهم شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان اشاره کرد و گفت: از زمان اعلام فراخوان تاکنون مبلغ 350 میلیون ریال کمک مردمی برای سیل‌زدگان جمع‌آوری شده است.
این مسئول اضافه کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی اقلامی چون لوازم خانگی، خشکبار، لوازم بهداشتی، آب معدنی و ... توسط مردم به متولیان این امر در امامزادگان تحویل داده شده که به زودی به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.
انتهای پیام