صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۶۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

گروه اجتماعی- مراسم نکوداشت سیداحمد میرحسینی، قدیمی‌ترین معلم استان سمنان با حضور مسئولان در شهرستان شاهرود برگزار شد.

به گزارش ایکنا از سمنان، مراسم نکوداشت کهنسال‌ترین معلم استان سمنان، سیداحمد میرحسینی امروز 5 اردیبهشت همزمان با سالروز یک صد سالگی این معلم پیشکسوت درکانون شهید بهشتی شاهرود برگزار شد .

گفتنی است سيد احمد ميرحسيني مسن‌ترين معلم استان سمنان متولد ۱۲۹۸ هجري خورشیدی است و ۳۶ سال به تعلیم و تربیت فرزندان این مرزوبوم پرداخته  و به زبان‌های فرانسه، عربی، انگلیسی و روسی تسلط داشته و سالها زبان فرانسه را تدریس کرده و ۱۷ سال به عنوان رئیس آموزش و پرورش بخش بسطام خدمت کرده و ۴۲ سال پیش و پس از سال‌ها خدمت در سنگر تعلیم و تربیت به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

قدیمی‌ترین معلم زنده استان سمنان که در زمینه‌های هنری نیز فعالیت داشته عضو انجمن خوشنویسان است و در این حوزه نیز آثاری خلق کرده است.

این معلم خوشنام شاهرودی از ۱۴ سالگی به ورزش نیز روی آورده و در سن ۹۴ سالگی نیز موفق به کسب رتبه قهرمانی در مسابقات پیاده روی کشور شد .

مراسم نکوداشت این معلم پیشکسوت شاهرودی که سال‌ها عمر خود را وقف خدمت به نسل جوان کرده با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی و هنری خانه هنرمندان، انجمن خوشنویسان، شهرداری، شورای شهر، اداره آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و پارک علم و فناوری شهرستان شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام