صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۶۹۹۹
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امروز جوانان وظیفه دارند کشور را به سوی یک جامعه آرمانی پیش ببرند، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان راهبرد جدید با بهره‌گیری از تجربه گذشته، چراغ راه پیشرفت آینده کشور برای مردم و مسئولان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان، در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، جوانان مؤمن و انقلابی را زمینه‌ساز حکومت مهدوی دانست و اظهار کرد: این جوانان تنها متعلق به ایران نیستند و این امر در دفاع از حریم اهل بیت(ع) کاملاً مشهود بوده، اما خوشبختانه مدال افتخار پیش‌قراولی این حرکت به جوانان ایران تعلق دارد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و نقش جوانان در آینده ایران، افزود: مقام معظم رهبری شناخت و اعتماد ویژه‌ای به جوانان دارند و در اغلب بیاناتشان به حضور آنان در عرصه‌های مهم کشور تأکید می‌کنند. در واقع معظم‌له معتقدند که نسل جوان امروز کشور مؤمن، انقلابی و مقید هستند و باید آینده انقلاب اسلامی به دست آنان سپرده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به نسل جوان اعتماد و اعتقاد دارند و فرمودند که آینده ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی با تلاش و کوشش این قشر رقم می‌خورد.

مهدوی محور تحقق نظام پیشرفته‌ اسلامی را جوانان معرفی کرد و گفت: نگاه مقام معظم رهبری به جوانان برای ساختن یک تمدن نوین اسلامی نگاهی برگرفته از آموزه‌های قرآن و روایی است.

وی کلمه «جوان» را جزو پرتکرارترین کلمات به‌کار رفته در منشور گام دوم دانست و خاطرنشان کرد: این امر ناشی از آگاهی و توجه رهبر انقلاب به خصائص و توانمندی‌های جوانان است تا با استفاده از دستاوردها و زیربناهای چهل ساله برای پیروزی و سربلندی در گام دوم اقدام کنند.

این کارشناس دینی با بیان اینکه امروز جوانان وظیفه دارند کشور را به سوی یک جامعه آرمانی مطابق با شاخصه‌های حکومت اسلامی پیش ببرند، اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به ‌عنوان راهبرد جدید با بهره‌گیری از تجربه گذشته، چراغ راه پیشرفت آینده کشور برای مردم و مسئولان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان یادآور شد: درست است که جوانان مخاطب و محور اصلی بیانات معظم‌له در بیانیه گام دوم هستند، اما این بدان معنا نیست که نسل گذشته برخوردار از تجربه چهل سال انقلاب کنار گذاشته شوند، بلکه جوانان باید برای تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی و ماموریت‌های رهبر معظم انقلاب برای آینده کشور از گذشتگان فرا گیرند و از تجاربشان استفاده کنند.

انتهای پیام